Hoe plaats ik mijn bestelling?

Kies de producten uit die je wilt kopen en voeg ze, door middel van de knop “Voeg toe” toe aan je Winkelwagen.
Je kunt de inhoud van je winkelwagentje altijd bekijken via de witte knop rechtsboven in je scherm.
Met die knop kun je ook kiezen voor “bekijk winkelwagen” of “afrekenen”. In het scherm “afrekenen” vul je je gegevens in. Het is mogelijk om als gast te bestellen of om een account aan te maken. Met het aanmaken van een account plaats je de volgende keer nog sneller en makkelijker een bestelling! Het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen.

Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres te ontvangen?

Ja dat kan, dit kun je aangeven op de pagina “Afrekenen”.

Krijg ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt een orderbevestiging en een betalingsbevestiging. Zodra je bestelling verstuurd is, krijg je ook een e-mail van ons zodat je weet dat je bestelling onderweg is.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Je kunt je pakket volgen met de Track & Trace code die je van ons ontvangt zodra je pakket naar je onderweg is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op. In veel gevallen zal dit helaas niet meer mogelijk zijn omdat pakketten door ons logistiek centrum razendsnel worden verzonden.

Ik wil iets bestellen maar kan het niet vinden op de website.

Dragen & Zo levert niet alleen uit voorraad, maar kan als erkend dealer van o.a. de merken Boba, Beco, Didymos, Girasol, Hoppediz, Little Frog, Babylonia, Ergobaby, Tula, Wompat, ByKay en Rose and Rebellion vrijwel het gehele assortiment leveren. Als je iets op het oog hebt dat niet op onze website staat kun je ons altijd vragen of we het willen bestellen. Afhankelijk van welke fabrikant het is kan het enkele dagen tot weken duren tot je bestelling binnen is. We informeren je hier graag over.

0

Winkelmand